W tym miesiÄ…cu caÅ‚a grupa skupiÅ‚a siÄ™ na poznawaniu sÅ‚ownictwa zwiÄ…zanego z jesieniÄ…. Dzieci poznaÅ‚y słówka takie jak rain, sun, cloud, puddle czy raindrop. Każdemu słówku towarzyszy prace plastyczne, np. wyklejanie chmury z waty czy też wycinanie i malowanie wielkiego sÅ‚oÅ„ca. Ze wzglÄ™du na bardzo deszczowÄ… pogodÄ™, ulubionÄ… piosenkÄ… miesiÄ…ca zostaÅ‚a ‘Rain Rain Go Away’. Ponadto, dzieci powoli zaczęły powtarzać wszystkie piosenki, jakich do tej pory siÄ™ nauczyÅ‚y do przedstawienia Å›wiÄ…tecznego.
Maluchy w tym miesiÄ…cu skupiÅ‚y siÄ™ na poznawaniu różnych owoców. Każdy maluch dostaÅ‚ ‘fruit card’, na którÄ… przyczepiaÅ‚ obrazek z nowo poznanym owocem, który miaÅ‚ być pokolorowany. Pod koniec miesiÄ…ca pracowaliÅ›my z mapÄ…. UczyliÅ›my siÄ™ kontynentów i dopasowywaliÅ›my owoce do kontynentów, w których dany owoc roÅ›nie.
Starszaki poznawaÅ‚y sÅ‚ownictwo zwiÄ…zane z ubiorem. Razem z maÅ‚pkÄ… Cheeky odgrywaÅ‚y ubieranie wylosowanego ubrania w ‘mime the clothes’, projektowaÅ‚y wÅ‚asne ubrania czy próbowaÅ‚y ubrać Cheeky’ego zgodnie z porÄ… roku w ‘dress Cheeky for the season’. WysÅ‚uchaliÅ›my również historyjki ‘It’s Cold’ oraz rozmawialiÅ›my i grupowaliÅ›my przedmioty wytwarzajÄ…ce ciepÅ‚o i zimno. Projekt zakoÅ„czyliÅ›my łączeniem ludowych strojów z różnych stron Å›wiata z ich miejscem pochodzenia.