W tym miesiÄ…cu przedszkole caÅ‚kiem nam siÄ™ zapeÅ‚niÅ‚o – mamy sporÄ… gromadkÄ™ ciekawych Å›wiata dzieci w różnym wieku. PoczÄ…tkowo wspólnie uczyliÅ›my siÄ™ zwyczajów panujÄ…cych w przedszkolu i ustalaliÅ›my zasady, które pozwolÄ… nam radoÅ›nie i bezpiecznie spÄ™dzić w nim czas. UczyliÅ›my siÄ™ swych imion oraz prostych powitaÅ„ podczas gier typu ‘Roll the ball to’ czy ‘Pass the frog to’. KorzystaliÅ›my również z piÄ™knej pogody na poczÄ…tku wrzeÅ›nia, zacieÅ›niajÄ…c pierwsze przyjaźnie w ogrodzie czy lesie. NastÄ™pnie rozpoczÄ™liÅ›my zajÄ™cia dostosowane do wieku i rozwoju dzieci – dla ‘maluchów’ i ‘straszaków’.
Nasze ‘maluchy’ poznawaÅ‚y kolory, nazwy zabawek i zwierzÄ…t w jÄ™zyku angielskim, biorÄ…c udziaÅ‚ w takich zajÄ™ciach jak ‘making red playdough’, ‘doll hunt’, ‘teddy house construction’ czy ‘making dog masks’. Nowe przedszkolaki poznaÅ‚y również ulubione piosenki takie jak ‘Wind the Bobbin up’, ‘Twinkle, Twinkle Little Star’ oraz ‘Open, Shut Them’. ‘Starszaki’ z kolei utrwaliÅ‚y materiaÅ‚ dotyczÄ…cy kolorów, ksztaÅ‚tów i cyfr poprzez takie zajÄ™cia jak ‘colour mixing experment’, ‘sorting little objects’ czy ‘making shaped pictures’.
Ogromnym zainteresowaniem cieszyÅ‚ siÄ™ temat zwierzÄ…t i ich habitusów, szczególnie morski. Dzieci wykonaÅ‚y ‘sea animals masks’, uczestniczyÅ‚y w grze na przeliczanie ‘match tentacles with the octopus’ oraz stworzyÅ‚y wÅ‚asnÄ… makietÄ™ ‘sea habitat’. RozmawialiÅ›my o takich wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciach przedmiotów jak wielkość, dÅ‚ugość i wysokość podczas ‘big hand, small handprint activity’, ‘making stripy pictures’ czy ‘comparing children’s height’. PoznaliÅ›my również Cheeky Monkey, który bÄ™dzie nam towarzyszyÅ‚ podczas dalszej nauki angielskiego.