project

CHAIN EXPERIMENT IN PRE-SCHOOL

Projekt

CHAIN EXPERIMENT IN PRE-SCHOOL

Od października 2018r. nasze przedszkole bierze udział w międzynarodowym projekcie edukacyjnym programu Erasmus + o nazwie “Chain experiment in pre-school”.

Projekt ma na celu pobudzenie kreatywności dzieci , zainteresowanie ich eksperymentami i techniką. W ramach projektu dzieci z pomocą dorosłych (dziadków , rodziców , nauczycieli) budują różne konstrukcje służące do zabawy i uczące podstawowych praw fizyki i techniki. Przewidziane są także warsztaty szkoleniowe dla dorosłych odbywające się w Polsce i zagranicą. Są one całkowicie finansowane ze środków Unii Europejskiej.

Partnerami projektu są instytucje edukacyjne ze Słowenii, Chorwacji i Włoch. Polskę reprezentuje przedszkole EU Kids.

Spotkanie organizacyjne instytucji partnerskich odbyło się od 17-19 października 2018 r. w Jesenice, Słowenia w Ljudska Univerza Jesenice , koordynatora projektu.

 

Pierwsze warsztaty szkoleniowe odbyły się od 3-7 grudnia 2018r. w Słowenii w Zasavska ljudska univerza w Trbovlje. Poniżej zamieszczamy relację z tego spotkania.

 

Pierwsze zajęcia z dziećmi w przedszkolu

Polityka prywatności

Przyjmuję do wiadomości, iż:

  • Administratorem danych jest International College Sp. z o.o., ul. Klonowa 1, 80-264 Gdańsk
  • Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
    o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do celów przetwarzania.
  • Dane przeze mnie udostępniane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Dane przeze mnie udostępniane nie będą podlegały profilowaniu.
  • Przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  • Przysługuje mi prawo do odwołania w każdym czasie zgody na świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez złożenie do International College sp. z o.o. w Gdańsku pisemnego oświadczenia. Stosowne oświadczenie można również złożyć drogą elektroniczną wysyłając mail na adres: administratorRODO@eu.com.pl
  • Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

praca

Nauczycielka Wychowania Przedszkolnego

Zatrudnimy od zaraz nauczycielkę wychowania przedszkolnego. Oferujemy ciekawą pracę z perspektywą zatrudnienia na stałe w kameralnym przedszkolu.

Wymagania:
– wykształcenie wyższe pedagogiczne – edukacja wczesnoszkolna
– mile widziana wczesna edukacja z językiem angielskim
– b. dobra znajomość angielskiego na poziomie b2

Oferujemy:
– Dogodne warunki zatrudnienia i możliwość rozwoju zawodowego
– umowę o pracę
– wsparcie merytoryczne 
– miłą atmosferę

CV prosimy o wysyłanie na adres mailowy:  info(zamień na @)eu.com.pl  z dopiskiem “Nauczycielka Wychowania Przedszkolnego Sopot – Praca”.

Dzieci uczestniczące na zajęcia mówią w obcym języku od początku, poznając go w sposób naturalny poprzez gry, zabawy, piosenki i rozmowy z nauczycielem. Oferujemy całodzienny program edukacyjny prowadzony w języku angielskim. Oprócz nauczania języka, zadaniem naszej placówki jest przygotowanie dzieci do uczestnictwa w następnych etapach kształcenia oraz pokazanie im piękna, różnorodności i wielokulturowości świata.

Chcemy być wzorem nowoczesnego i otwartego na świat przedszkola. Rozwijamy talenty małych artystów i malarzy, inspirujemy ich kreatywność, odkrywamy wraz z nimi zaczarowaną krainę bajek i dziecięcej wyobraźni, kształtujemy pozytywny stosunek do zdobywanej wiedzy.

Asystentka nauczyciela -praca dla studenta

Zatrudnimy od zaraz asystenta nauczyciela. 

Wymagania:
– studia pedagogiczne, edukacja wczesno-szkolna
 (w trakcie – status studenta)
– mile widziana wczesna edukacja z językiem angielskim
– b. dobra znajomość angielskiego na poziomie b2

Oferujemy:
– dogodne warunki zatrudnienia
– umowa o pracę
– możliwość rozwoju zawodowego
– wsparcie merytoryczne
– miłą atmosferę

CV prosimy o wysyłanie na adres mailowy:  
info(zamień na @)eu.com.pl  z dopiskiem: „Asystentka Nauczycielki Wychowania Przedszkolnego Sopot – Praca”.

 

Kursy dla dzieci

fruits-2133-1200-wallpaper

 

Zapraszamy  dzieci do naszego przedszkola EU Kids , gdzie cały dzień 
mówimy po angielsku lub na kursy językowe organizowane przez szkołę 
języków obcych English Unlimited. Oferujemy całościowy, wieloletni 
program nauczania, a także przygotowanie do międzynarodowych egzaminów 
Cambridge, które pokazują rodzicom, na jakim poziomie jest dziecko wg 
europejskiej skali poziomów językowych .  Uczą u nas doświadczeni i 
entuzjastyczni lektorzy. Bogaty program, tablice multimedialne i 
interaktywne elementy lekcji sprawiają, iż dzieci nie nudzą się na 
zajęciach. Efekty nauki są już widoczne po paru lekcjach.  Nieduże grupy 
( 5-8 osób) dobierane są zarówno wiekiem, jak i poziomem znajomości 
języka angielskiego. Gwarantujemy wysoką jakość nauczania jako ośrodek 
egzaminacyjny Cambridge English Language Assessment oraz szkoła języków 
obcych działająca od ponad 25 lat.

 

 

KURSY JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY 

 

Angielski dla dzieci 3- 6 lat , zajęcia w Sopocie , w salach 
przedszkola EU Kids. 1 x tyg 45 min –> Czytaj więcej

English Club -zajęcia dla dzieci zaawansowanych językowo, soboty od 
9.00 – 12.00.  Gdańsk ,Sopot, Gdynia.  –> Czytaj więcej

Angielski dla dzieci 6-10 lat, 2 x tyg 45 min. Zajęcia- Gdańsk , 
Sopot, Gdynia –> Czytaj więcej

Angielski dla nastolatków 10 -12 lat, 2 x tyg, 75 min. Zajęcia – Gdańsk, 
Wrzeszcz, Gdynia –> Czytaj więcej

Angielski dla nastolatków 13 +, 2x tyg, 90 min. Zajęcia – Gdańsk, 
Wrzeszcz, Gdynia –> Czytaj więcej

Angielski egzaminacyjny dla nastolatków 14+ , 2 x tyg, 90 min. Zajęcia 
– Gdańsk, Wrzeszcz, Gdynia –> Czytaj więcej

Angielski dla dzieci w szkołach podstawowych, 2 x tyg 45 min. Zajęcia 
w szkołach na terenie Trójmiasta, dopasowane do planu zajęć dzieci. –> Czytaj więcej

Kursy dla dzieci

Zapraszamy  dzieci do naszego przedszkola EU Kids , gdzie cały dzień 
mówimy po angielsku lub na kursy językowe organizowane przez szkołę 
języków obcych English Unlimited. Oferujemy całościowy, wieloletni 
program nauczania, a także przygotowanie do międzynarodowych egzaminów 
Cambridge, które pokazują rodzicom, na jakim poziomie jest dziecko wg 
europejskiej skali poziomów językowych .  Uczą u nas doświadczeni i 
entuzjastyczni lektorzy. Bogaty program, tablice multimedialne i 
interaktywne elementy lekcji sprawiają, iż dzieci nie nudzą się na 
zajęciach. Efekty nauki są już widoczne po paru lekcjach.  Nieduże grupy 
( 5-8 osób) dobierane są zarówno wiekiem, jak i poziomem znajomości 
języka angielskiego. Gwarantujemy wysoką jakość nauczania jako ośrodek 
egzaminacyjny Cambridge English Language Assessment oraz szkoła języków 
obcych działająca od ponad 25 lat.

Lipiec 2015

dla rodziców

Jak wspomagać małe dzieci w nauce angielskiego w domu?

 

 

Prawdą jest, że dzieci w wieku przedszkolnym uczą się w nieprawdopodobnym tempie i są niezwykle zainteresowane wszelkimi nowościami. Dzięki temu przyswajają one wiadomości bez wysiłku, a sama nauka nowych rzeczy, w tym języka obcego, jest dla nich zupełnie naturalna.

 

Wielu Rodziców zauważa, że wiek przedszkolny jest świetną okazją do zapoznania swoich dzieci z językiem obcym. Przedszkolaki dzięki elastycznym organom mowy potrafią idealnie powtórzyć każdy dźwięk. Daje to podstawy do dobrej wymowy, akcentu oraz intonacji, a nauka tych elementów tworzy bazę do poprawnego wysławiania się po angielsku w przyszłości. Nauczanie dziecka języka obcego we wczesnym wieku odgrywa ważną rolę, gdyż bardzo pozytywnie wpływa na ogólny rozwój, w szczególności na pamięć malucha.

Bawmy się

Nauka języka obcego powinna być zabawą, na którą warto poświęcić dziecku 10-15 minut dziennie. Co istotne – nie można nadawać temu jednak zbyt oficjalnej formy. Jeżeli dzieci niechętnie będą brały udział w takiego typu zabawach – nie nalegać. Z czasem dziecko się zainteresuje, oczywiście jeśli konsekwentnie będziecie proponować atrakcyjne aktywności. Najważniejsze to się nie poddawać.

Interesujmy się

Jeśli nasze dziecko wraca z przedszkola pytajmy, rozmawiajmy na temat tego, czego nauczyło się na zajęciach. Doświadczenie uczy jednak, iż nie wszystkie dzieci lubią opowiadać o tym, co działo się na zajęciach, a niektóre wręcz nie cierpią prośby o wyrecytowanie wierszyka lub zaśpiewanie piosenki. Nie należy tym się zniechęcać. Lepiej zainicjować zabawę np. przy przygotowaniu obiadu, możemy pobawić się dzieckiem w naukę nazw owoców i warzyw. I co najważniejsze – chwalmy dziecko i nie krytykujmy, nawet jeśli pojawią się błędy. Dzieci bardzo potrzebują ciągłej zachęty i pochwał. Każdy, nawet najmniejszy sukces motywuje je do dalszych zmagań.

Telewizja nie taka zła, jak ją malują

Zachęcajmy dziecko do słuchania w domu płyt w języku angielskim, oglądania bajek, filmów i programów w tym języku. Obejrzenie ulubionej kreskówki w innym języku niż ojczysty może rozwinąć jego zdolności poznawcze. Zwróćmy uwagę na to, że oglądanie czegokolwiek po angielsku wzbudza kreatywność, gdyż momentami trzeba domyśleć się, czego dotyczy dialog. Oprócz tego jest to doskonała metoda na przyswojenie pojedynczych słówek oraz zwrotów. Co ważne, nie przepytujmy dziecka z każdego słówka! Małe Dzieci uczą się kontekstowo. Prawdopodobnie nie będą potrafiły przetłumaczyć zdania w bajce, ale będą potrafiły wnioskować, co się stało. Jest to bardzo istotna umiejętność!

Piosenki i rymowanki po angielsku

Najważniejszą zaletą słuchania piosenek i rymowanek jest oswajanie się maluszków z angielską fonetyką w atrakcyjnej formie. Wspólne słuchanie wpadających w ucho dziecięcych piosenek jest doskonałym przykładem połączenia nauki z zabawą. Gdzie znaleźć materiały? Dziś o dostęp do nich jest nie trudno. Zainspirować nas mogą niezliczone możliwości proponowane prze platformę YouTube. Znajdziemy tam mnóstwo ciekawych wierszyków. Zaczynając od tradycyjnego „Old McDonald Had a Farm”, po kołysankę „Twinkle, Twinkle, Little Star”, której melodia jest bardzo popularna.

Przykłady kanałów na YouTube, które proponują rozwijające piosenki i rymowanki w języku angielskim:

Super Simple Songs: https://www.youtube.com/user/SuperSimpleSongs

Maple Leaf Learning: https://www.youtube.com/user/MapleLeafHashima

Fairy Tales For You: https://www.youtube.com/user/FairyTalesForYou

Poczytajmy razem

Krótkie historyjki stworzą doskonałą okazję do nauki czytania w nowym, nieznanym dotychczas języku. Dzięki krótkim zdaniom i prostemu słownictwu dzieci szybko poznają opowiadania o różnorodnej tematyce.

Warto czytać dzieciom książki i opowiadania w wersji obcojęzycznej lub dwujęzycznej, szczególnie gdy dzieci znają daną bajkę w swoim ojczystym języku. Do tego celu najlepsze są książeczki z prostym tekstem i kolorowymi obrazkami. Szczególnie polecamy zaopatrzenie domowej biblioteki w książki takich anglojęzycznych autorów, jak Eric Carle, Nick Sharrat czy Julia Donaldson. Dzieci uwielbiają wracać do znanych tytułów i można wykorzystywać to choćby podczas codziennego rytuału czytania „na dobranoc”.

 

Czy mogę pomóc dziecku skoro nie znam języka?

Nawet nie znając języka, jesteśmy w stanie wspierać swoje dziecko w nauce. Jak? To bardzo proste. Czasami zabawa angielskim w domu okazuje się przyjemnością zarówno dla dzieci jak i dla rodziców. Wystarczy dodać zabawę z językiem do codziennych zajęć domowych. Można wypracować nawyk wieczornego słuchania obcojęzycznych bajek z dzieckiem. Obecność rodziców na tym etapie nauki jest niezwykle ważna dla dziecka. Rodzice są dla swoich dzieci największym autorytetem, a wspólna nauka utwierdzi tylko dziecko w przekonaniu, że nauka angielskiego jest czymś istotnym.

What colour is it?

Mimo, że brzmi to nieco poważnie bardzo ważne jest, by sprawdzać i kontrolować stan wiedzy dziecka. Jeżeli np. temat o kolorach macie już za sobą, wskazując coś w kolorze czerwonym, spytajcie po prostu „What colour is it?” zamiast dopytywać się „Jak po angielsku jest czerwony?”. Pierwsza wersja brzmi zdecydowanie bardziej naturalnie i automatycznie wywołuje pożądaną reakcję, czyli odpowiedź w tym samym języku, w którym padło pytanie.

Pamiętaj, że Ty jesteś największym autorytetem swojego dziecka! Wierząc w swoje dziecko dajesz mu sygnał, że potrafi i da radę!

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/parents/websites

http://www.papugazusa.pl/jak-nauczyc-przedszkolaka-jezyka-angielskiego/

Dlaczego EU Kids?

Dlaczego warto rozpocząć naukę języka obcego już w przedszkolu?
Które metody nauki są najskuteczniejsze?
Czy moje dziecko poradzi sobie w przedszkolu anglojęzycznym pomimo bariery językowej?

Na te i inne pytania znajdziecie Państwo odpowiedź w poniższym artykule opublikowanym w Gazecie Wyborczej.

Informator_newuntitled

 

Child care round the clock in EU Kids !

post sponsorowany

Babysitting both in Polish and English during the week  as well as on the weekends 24/7 !

Do you want to go to the cinema, theater or to a party? You don’t have anyone to leave your child with? Bring your kid to us! We guarantee plenty of attractions and loving care throughout the day and night !

 

From now on, the EU Kids kindergarten is at your service round the clock!

For detailed information visit our office or call 58 5555 700.

Z nami Całodobowo

post sponsorowany

 

Opieka nad dziećmi w języku polskim i angielskim w godzinach wieczornych i nocnych oraz w weekendy w EU Kids!

Chcesz wyjść do kina, teatru, na imprezę? Nie masz z kim zostawić swojego dziecka?

Przyprowadź je do nas! Gwarantujemy moc atrakcji oraz troskliwą opiekę przez cały dzień i noc!

Od teraz Przedszkole Anglojęzyczne EU Kids jest także całodobowe!
Szczegółowe informacje w biurze przedszkola oraz pod numerem telefonu 58 5555 700. Zapraszamy!

 

Ostatnie wolne miejsca

mailing2

 

Dzień Małego Europejczyka

– Miejsce: Sopot, Plaża Zatoki Sztukieuropejczyk

– Data: sobota 6.09.2014  godz. 12:00-15:00

Zapraszamy rodziców z dziećmi w wieku od 3-6 lat na kulturalno – edukacyjną podróż po Europie. W programie animacje zawierające zajęcia plastyczne, kulinarne, teatralne, taneczne, sportowe – wszystko przy jednoczesnej nauce języka angielskiego.

Dzień Małego Europejczyka to okazja do świetnej zabawy, nauki i poznania kultury krajów europejskich.

Podróż po Europie zaczniemy od Grecji – kolebki europejskiej kultury i cywilizacji. Hellada wielu osobom kojarzy się z mitologią, filozofią i teatrem. My skupimy się na tym ostatnim elemencie. Wspólnie przygotujemy i udekorujemy maski, by następnie wykorzystać je w prawdziwym przedstawieniu.

Z Grecji przeniesiemy się do słynących z dobrej pogody, pięknej architektury i wybornej kuchni Włoch. Wspólne przygotowywanie pizzy to świetna okazja do zabawy i poznania nowych słów. Przy okazji porozmawiamy o miejscach kojarzących się z Italią.

Pozostając w śródziemnomorskim klimacie udamy się do gorącej Hiszpanii, by poznać tradycyjny iberyjski taniec – Flamenco. Zanim jednak zaczniemy uczyć się podstawowych kroków, musimy przygotować odpowiednie stroje przy okazji ucząc się zwrotów związanych z garderobą.

Następnie odwiedzimy tajemniczą Wielką Brytanię, gdzie poznamy świat literatury. Naszym przewodnikiem będzie Kubuś Puchatek, Alicja w Krainie Czarów i Miś Paddington.

Wybierzemy się także do Francji, która przez wielu uważana jest za stolicę światowego malarstwa. Po krótkim zapoznaniu się z historią sztuki malarskiej sami staniemy przy sztalugach i stworzymy własne arcydzieła.

Do zobaczenia w sobotę 6 września w Sopocie! Rozpoczynamy o godzinie 12:00 Szykujcie się na świetną zabawę! 

Gallery

Our kindergarten:

Kids’ works:

.

Summer programme

In July and August our kindergarten realises an interesting educational programme in the English language. Each week will be devoted to one topic.

Travels in time

  • Week I : Living like the Flintstones – a trip to the Stone Age

    • Young archaeologists and their excavations
    • Designing a cave and wall paintings – drawing with coal / making paints
    • Kindling the fire and roasting the food which has been procured
    • Creating a model of prehistoric jungle
    • Prehistoric jewellery – shells, animal teeth, leaves, stones

    During the first week of summer holidays we will be following in the footsteps of some of our favourite cartoon characters – the Flintstones, who present the life of Stone age people in an amusing way. We will design our own caves and learn how to kindle the fire, but this is only the beginning of our prehistoric adventure. At the end of the week we will turn into young archaeologists, exploring mysterious places in search for traces of the past.

  • Week II: At the mount Olympus- how did the ancient Greeks live?

    • Fashion show of ancient Greeks
    • Olympic Games – sports competition in the garden
    • Building Greek monuments – construction-focused activities (exercises with geometrical figures)
    • Competition based on knowledge acquired in interest groups

    During our week in ancient Greece there will be plenty of attractions for active travellers. We will be competing in various sports during the Olympic Games. The next challenge will be the knowledge competition. Prepare yourselves for fierce competition and great fun! The ancient Greece fashion show will be particularly attractive for our little girls.

  • Week III: At King Arthur’s court- in the world of knights and princesses

    • Knights’ tournament – practising the aim and shooting at the target
    • Manufacturing sandwiches
    • Lesson in court dances
    • Building a castle and creating court accessories

    In the next week we will be transferred to the world of knights and princesses. In order to experience the atmosphere of the Middle Ages we will construct our own castle and make the necessary props, so that we will be able to fight our opponents during the knights’ tournament and enjoy our victory, dancing and playing during the feast at the castle.

  • Week IV: The Wild West

    • Indian village and building a tepee
    • Team competition, including the game of dodgeball – Indians against cowboys
    • On the prairie – becoming cowboys – games with lassos on self-made horses
    • Searching for gold – “sheriff against the robbers” game
    • On the trail of Indians – painting with the use of feet

    You can earn the name of a real traveller in space and time without experiencing the hardships of life in the Wild West. We will look at this world from the perspective of both the cowboys and the Indians – you have to decide yourself whose side you want to be on, as it won’t be possible to avoid confrontation! Get on your mustang and ride with us across wide steppes and prairies in search for gold and adventures! And if your horse refuses to participate in the game, don’t worry – you will create your own horse with us!

  • Week V: Travels in Space

    • Models of planets and the Solar System
    • Building a spaceship and playing astronauts
    • Cosmic food
    • Rocks and minerals – cosmic jewellery

    At the end of our travelling we will discover the mysterious world of space. We will become astronauts and discover the whole Solar System in a spaceship of our own construction. During this week everything will be cosmic! Cosmic jewellery, cosmic food and cosmic fun!

 

The attractions described above, and many more, await every child who will be taking part in our journey through space and time with EU Kids. We warmly invite you to join us!

 

 

English Club

IMAG0120EU Kids English Club is great fun combined with intensive learning of the English language. This is a whole-year programme of activities in English, which last 4 hours and take place once a week, on Saturdays.

The programme includes the following:

– English lessons,
– educational activities in English,
– preparation for Cambridge University exams for Young Learners,
– games, songs, as well as various language and movement activities, also outdoors.

This offer is aimed at the parents of children aged 5-7 who:

– attended EU Kids kindergarten,
– lived abroad,
– come from bilingual families,
– understand and speak in the English language.

IMAG0149The meetings take place in EU Kids kindergarten in Sopot, ul. Armiii Krajowej 73, once a week, from 10:00 to 14:00 on Saturdays (4 clock hours). There are 36 meetings during the school year. You are warmly invited to join us.

Registration:
English Unlimited
Sopot, ul. Armii Krajowej 73
tel. 58 5555 000

Main page

.

Contact

sopot armii krajowej

Why choose us?

  • – whole day programme in English
  • – varied and inspiring educational activities
  • – individual approach to each child’s needs
  • – a small number of children in groups
  • – highly qualified, English-speaking teachers
  • – our own, big garden with a nice playground
  • – warm, family atmosphere

WE DEVELPOP CREATIVITY AND INDIVIDUAL TALENTS OF EACH CHILD !

Welcome to EU Kids

Contact form



REGISTRATION FOR THE NEW SCHOOL YEAR 2018 IS OPEN

Adres siedziby:
ul. Armii Krajowej 73
81-844 Sopot
tel. 728 411 054

przedszkole@eu.com.pl

We invite parents with children every day from 10:00 to 16:00

Please confirm your visit in advance
(tel.: 728 411 054 )

Opinions

“The kindergarten is run in an excellent way – the children are under the care of a speech therapist, there are theatre performances, excursions e.g. to police headquarters, meetings with representatives of various professions. The children have continuous contact with English, and classes in this language are conducted in a professional way, adequate to the children’s possibilities and age. The above description is confirmed by my child’s smiling face when he wakes up every morning and cannot wait to go to the kindergarten, and doesn’t want to go home when I come to pick him up. The kindergarten maintains very high standards and I hope it will continue to do so. I also want to enrol my daughter there.”

Kacper’s mother

 

“Every day our son Jacek goes to EU kindergarten in Sopot with pleasure and this is the best recommendation for this establishment. We, the parents, can see the teachers who take care of the children in a well-considered manner. The children are safe, every day they learn new skills and consolidate the ones they have already acquired. The approach to the children is individualised. The children learn new things, including English, through games in calm and happy atmosphere – with great results. We have observed creative freedom which is given to children. The children like and respect each other. They cooperate and not compete in games. Almost every day they go for walks and play games in the open air, unless extreme weather conditions make it impossible. We are also really pleased that Jacek doesn’t catch colds in the kindergarten. For tea the children get nutritious vegetable soup. The kindergarten provides the children with continuous access to fresh fruit and drinks.”

Jacek’s parents

 

“I am the mother of 5-year-old Amelia, who has been attending EU Kids kindergarten in Sopot since 2010. When I was searching for a kindergarten for my daughter, I obviously took into consideration its offer, qualified staff, appearance, facilities and safety – all the above are guaranteed by EU Kids kindergarten. My daughter had no contact with the English language before she was admitted to the kindergarten. Now (despite frequent absences) she knows a lot of words, sings songs in English and understands the majority of teachers’ requests. Thanks to the fact that the activities are conducted in English all day long, my daughter learns words and phrases in a natural way. We are both very pleased with “our kindergarten”. Every day there is a problem with taking my daughter home from the kindergarten, and I think this is the best testimony to the fact that she loves being  there. The teachers provide the children with many educational activities, games and walks, which is extremely important for me. I can recommend EU Kids kindergarten to all other parents with full responsibility.”

Amelia’s mother

 

“The conditions for the children’s education and play are very good. The kindergarten is always well-maintained and aesthetic. The big garden with private playground is an advantage. The members of staff are professional and responsible. They create pleasant atmosphere, thanks to which the children feel good. Visits of theatrical and music groups in the kindergarten are attractive for the children.”

Ola’s mother

 

“It is with great pleasure that I recommend EU Kids kindergarten in Sopot. My six-year-old daughter Natalia has been attending the kindergarten since September 2009; she was the first child enrolled at EU Kids. Natalia likes her kindergarten very much, there are always problems when she has to leave the kindergarten, as she doesn’t want to go home. I am very pleased both with the way my child is cared for (food, games, walks) and with the education in the kindergarten. The children have classes in English every day; they work with the coursebook systematically and in accordance with the curriculum. I had been planning to send my daughter to school in September 2010, but finally I decided to leave her for another year in EU Kids. My 3-year-old son Piotr will start his adventure with EU Kids kindergarten in September 2011.”

Natalia’s and Piotr’s mother

 

“Our daughter began primary education in EU Kids kindergarten at the age of 2.5 years. At that time she had basic knowledge of the English language. From the very beginning the teachers addressed the children in English. The classes are conducted in the form of games, and the oldest age group also realises the original pre-school curriculum. The kindergarten provides very good teachers’ care, very high level of English language teaching and home-like atmosphere, which is possible thanks to the limited number of places. Our daughter can already understand not only basic, but also more complex requests, and takes active part in performances and group games conducted in English. We have to admit that we had been searching for a long time for an English-language kindergarten in the Tri-City, and only EU Kids fulfilled our expectations.”

Ania’s parents

Staff

beniaBernadeta Węzeł

“The reason why I have come to love working with children is fascination with their vast potential – creativity, brilliance, the ease with which they acquire knowledge and interest in the world. Therefore my aim during the activities is to select didactic means and methods in such a way that this potential might be discovered and exploited to the greatest extent possible. It is equally important for me to develop in the children awareness of their own possibilities and courage to use these possibilities in the process of learning about the world and building relationships with their peers, as well as develop their sensitivity with regard to literature, music, nature and other people”.

 

 

Qualifications

  • University of Gdańsk, Faculty of Social Sciences, BA in Sociology
  • Oxford School of English, Oxford, UK
  • High School of Social Communication, pedagogical training in pre-school and early school education, post-graduate studies
  • University of Gdańsk, Faculty of Philology, English Philology, MA studies

Professional experience

  • teacher of English with the use of Hamond’s method
  • working with children in England (Oxford), U.S.A. (Boston), France (Annecy)
  • traineeship in EU Kids kindergarten

Courses

  • Certificate in Proficiency in English
  • Course in effective teaching, memory techniques and speed reading

image002Angelika Kozłowska

Having a wonderful experience of working with children at school I wanted to broaden my knowledge and improve my skills of teaching young learners. I discovered that working with children is enormously inspiring. I enjoy creating teaching aids so that children can develop their perception, language and imagination. The most precious moments are when I can be happy about their success. My experience made me realize just how pleasurable teaching can be”.

 

 

Qualifications

  • Pomeranian High School of Humanities, Faculty of Philology, English Philology, BA
  • University of Gdańsk, Faculty of Philology, English Philology, MA
  • Gdańsk Higher School of Humanities, Preschool and early school education, post-graduate studies
  • Course in pedagogy and methodology in teaching English

Professional experience

  • Student’s traineeship in Zespół Szkół in Ostaszewo
  • Teacher of English – teaching children in “English School”
  • Teacher of English in Zespół Szkół No.12 Gdańsk
  • Teacher’s assistant in private kindergarten “Dwujęzyczne Przedszkolaki” in Gdańsk

Aleksandra Otręba

From the day of birth people show interest in the world around them. The main goal of a teacher should be to maintain their interest, to encourage children to ask more questions and support them while they are looking for answers. Children are great explorers, their curiosity is unlimited and they are not afraid of experimenting. I belive that educational material should encourage children to take new challenges and learn from their own mistakes”.

 

 

Qualifications

  • University of Gdańsk, Faculty of Social Sciences, BA in Pedagogy, specialization: Early Education with Teaching English
  • University of Gdańsk, Faculty of Philology, complementary MA studies

Professional experience

  • children’s entertainer
  • volunteer in non-governmental organization „Mrowisko” in Gdańsk
  • Student’s traineeship in Kindergarten No. 16 in Gdynia
  • Student’s traineeship in Gdynia Charter School
  • assisstant teacher in Mały Artysta Preschool
  • taking care of children in Sunbury-on-Thames (England)

Courses

  • methodical workshop „Teaching English to deaf people” organized by American Corner in Gdańsk
  • „Animator for children” course
  • course for educators in leisure centers for children

image002Ewa Hyży

“My professional aim is widely understood assistance in developing children’s personalities by encouraging them to act independently, face challenges, discover and learn about themselves and the surrounding world, based on the contents of pre-school curriculum. Using the children’s talents, predispositions and passions I endeavour to introduce them to secrets of culture and various areas of life. Being both a teacher and a tutor, I place emphasis on warm and friendly relationship with children”.

 

 

Qualifications

  • University of Gdańsk, Faculty of English Philology, complementary MA studies, MA
  • University of Gdańsk, Faculty of English Philology, specialisation – Teaching with Knowledge of Culture, BA
  • University of Gdańsk, Faculty of English Philology, complementary MA studies
  • Pomeranian High School of Humanities, Faculty of Pedagogy, specialisation – Early Education and Pedagogical Therapy

Professional experience

  • participation in the project “Practice makes the master – innovative training programme during pedagogical studies at Pomeranian High School of Humanities” – student’s traineeship in Kindergarten No. 47, Gdynia
  • many years of experience in taking care of children
  • one-to-one and group-based teaching of English to various age groups at different levels
  • pedagogical traineeship in Primary School No. 40, Gdynia (original lesson scenarios)

marzena

Marzena Licznerska

Working as a teacher gives opportunity to take on new challenges and each day in kindergarten brings lots of nice surprises. Main aim of my work is to develop child’s individual characteristics and strengths. Opportunity to watch how children develop and learn new skills gives me satisfaction and joy. Each child is unique for me, that is why I try my best to get to know them and adjust educational process to their individual needs and interests.

 

 

Qualifications

  • University of Gdańsk, Faculty of Social Sciences, BA in Pedagogy, specialization: Early Education with Teaching English Unlimited Sp. z o.o.

Professional experience

  • Student’s traineeship in Kindergarten No. 3 in Iława
  • Student’s traineeship in Primary School No.4 in Iława
  • Teacher of English in kindergartens in Gdańsk

 


 

Ewel2014-06-21_13-34-30ina Korońska

„Teaching English to children gives me enormous joy and satisfaction. I admire the enthu
siasm that accompanies children as they are getting to know the world around them, as well as their curiosity and will to learn by experience. My classes are planned and organized in such a way that they can be enjoyed by young learners and develop their skills, taking into account each child’s individual abilities and characteristics.”

 

 

Qualifications:

  • University of Gdańsk, Faculty of History and Philologies, English Philology, MA
  • Gdańsk Higher School of Humanities, Preschool Education, post-graduate studies
  • A course in translation, English Unlimited

 

  • Teaching English in schools in Gdańsk and Gdynia
  • Teaching English to a group of young learners, English Unlimited
  • Running afterschool English classes for children in The Palace of Youth (Pałac Młodzieży) in Gdańsk
  • Working as a preschool teacher and English teacher in private preschools in Gdańsk and Rumia
  • Many years of experience in taking care of children

 

 


 

Offer

Programme of basic activities in EU Kids kindergarten

Education:

  • language – our teachers speak English all day long, during classes, games, meals and other activities.
    There are also regular English lessons every day.
  • mathematics
  • natural sciences and ecology
  • social sciences
  • health
  • arts
  • art workshops
  • games developing emotional intelligence
  • games developing imagination and creativity
  • movement-related activities
  • rhythmical gymnastics
  • general development gymnastics with corrective elements
  • “My ABC in cooking” – learning about flavours of the world, cooking food together
  • preventive speech therapy
  • psychological care (possibility of consultations for parents)
  • games in the garden (a part of open-air activities)

The kindergarten realises its curriculum in accordance with the guidelines provided by the Ministry of Education supplemented by original programmes.
20140122_160722

Package of extra-curricular activities (paid additionally)

  • theatre workshops for children and adults
  • dance
  • French language

Portrait of boy


See also:
English Club
(more)


angielski-dla-dzieci-od-4-do-10-lat_foto_s


See also:
English for children aged 3-6 (more)


imprezy_small


See also:
birthday parties for your child
(more)

Programme

As a kindergarten with the English language profile, we assume that the children will use a foreign language all day long, during their activities, games and playtime.
The curriculum of EU Kids kindergarten is based on the following assumptions and concepts:

KEY PERSONS

Good quality of pre-school care is reflected to a great extent in the way in which teachers react to the signals sent by children, as well as in their sensitivity to children’s needs. This is the reason why we adopt in EU Kids kindergarten the system of key persons, which is based on John Bowlby’s attachment theory. The above-mentioned key persons will be allocated to each of the children and will be responsible for the exchange of information with the child’s guardians, for building a close and lasting relationship with the child, for helping the child in the process of adaptation to pre-school life, as well as for keeping the documentation and conducting systematic observations of the child. The aim of the “key persons” system is to build an individualised relationship with each of the children, which is beneficial for its welfare and allows for planning, in an appropriate way, the care and educational work, whereas the role of the “key persons” may be compared to that of a bridge which makes it possible for the children to move between their home and pre-school environments in a safe way, full of positive experiences.

20130627_120920INDEPENDENCE AND AUTONOMY

When a child goes to school, its teachers assess them taking into consideration the skills they possess (the child knows something, is able to do something, etc.), as well as its attitude to learning. The most important way of acquiring skills is by independent actions and practical tasks, which make it possible for the children to explore their environment. Acting independently facilitates development of competencies, both physical and cognitive. In turn, such competencies develop self-esteem, self-confidence and strengthen the feeling of authorship, which is extremely important from the psychological point of view and constitutes a natural motivator to tackle new challenges.

This is the reason why EU Kids teachers create a varied educational offer based on individual or small-group work, thus responding to developmental needs and cognitive interests of the children. Using the theory by Lev Vygotsky, concerning the zone of proximal development, we encourage the children to explore the world actively by creating stimulating educational situations, as well as through experiments and tests. As a result, the children have an opportunity to become independent learners. This is how we support the development of autonomy in the process of learning, which is a necessary condition both for achieving success at school and for life-long learning.

READY FOR SCHOOL

When planning our work in accordance with the new core curriculum for pre-school education, in force since 1st September 2009, we use elements of the Good Start Method by Marta Bogdanowicz. The aim of this method is to practise manual skills, prepare the child’s hand by drawing letter-like patterns, develop the eye-hand coordination and visual-motor coordination. The above-mentioned exercises prepare the children comprehensively for school work.

PSYCHOMOTOR DEVELOPMENT

Since we take care not only of cognitive development of children, but also for their physical development, we use the method of developmental movement, elaborated by Veronica Sherborne. The method consists in supporting psychomotor development through movement games in a group of peers, allowing the children to build awareness of their own bodies, space and other group members ,with whom they enter into a close relationship. This helps the children to acquire skills necessary in everyday functioning in a kindergarten group, while simultaneously enriching their social experiences.

OCCASIONAL EVENTSczerwiec_2012_06new

Within our close cooperation with the children’s families we try to respond to their needs by organising events to celebrate important days in their lives (birthdays, Mother’s Day, Father’s Day, etc.).

We also invite parents from the outside to use our premises with the aim of organising various events for children.

 

 

Example of daily schedule:

7:30 – 9:30 Children come to kindergarten / Talks with parents.
Freestyle creative games / individual work

9:30 – 10:00 Breakfast preparations.
Breakfast.

10:00 – 10:30 Welcoming the whole group. Beginning of didactic activities in the English language.

10:30 – 11:00 Didactic activities with the 5-year-olds / Freestyle creative games.

11:00 – 12:30 Preparations for going out and games in the garden.

12:30 – 13:00 Lunch and brushing teeth.

13:00 – 13:30 Possibility of after-lunch siesta.

13:30 – 14:30 Games in the garden / Freestyle creative games inside,
Possibility of individual work.

14:30 – 15:00 Tea.

15:00 – 17:30 Freestyle creative games, followed by putting away the toys.
Children go home / Talks with parents.

 

 

 

About us

przedszkole

In EU Kids kindergarten we want to prepare the children for achieving success and dealing with problems. We want to arouse, in every child, interest in the world and people, perceptiveness and sensitivity. It is our desire to bring up children with vivid creative imagination, open to ideas and inspirations coming from other people; children who are able to express spontaneously their feelings and thoughts, who are ready to search for new, better and original solutions.

 

During more than 24 years of its business activity, English Unlimited school of foreign languages has educated a great number of children, teenagers and adults. In September 2009 we included in our educational activity the youngest ones, i.e. the children of pre-school age.

By opening an English-language kindergarten we wish to use our extensive experience in conducting language courses, as well as effective methods for teaching foreign languages, which we have elaborated over the years. przedszkole2Children in our kindergarten will speak in a foreign language from the very beginning, learning it in a natural way through play, games, songs and talking with teachers. We offer a full-day educational programme in the English language.

Apart from learning the language, the aim of our kindergarten is to prepare the children for the next stages of their education, as well as to show them the beauty variety and multiculturalism of the world. Our young polyglots and intrepid explorers will be learning about different countries their traditions, customs, music, dances, art and games played by their peers. We will be developing the talents of young artists and painters, inspiring their creativity, discovering with them the enchanted world of fairy tales and children’s imagination, as well as creating positive attitude to the acquired knowledge.

Our kindergarten is located in Sopot, in a villa surrounded by a big garden, located in a quiet neighbourhood near the forest. It is a small, intimate pre-school club – 15-25 children aged 2.5 – 5 years. The kindergarten is open from 7:30 to 17:30.

In EU KIDS we guarantee the following:

  • loving care and safety for your child
  • happy playtime and educational activities
  • the newest methods for developing and educating children of pre-school age
  • natural ways of learning the English language
  • development of skills connected with life in a group and making friends
  • tolerance for various cultures
  • very good conditions on the premises and a playground in a big garden
  • numerous additional kindergarten events and celebrations (concerts, theatre performances, meetings with various guests, art shows, plays, picnics and excursions, e.g. to the theatre, museums, art galleries, cinema, parks and to the zoo)

Language and Art projects

We develop the talents of young artists and painters, inspire their creativity, discover with them the enchanted world of fairy tales and children’s imagination.

Language and Art projects of English Unlimited have received a prestigious award “European Language Label”, granted by the European Commission and the Ministry of Education.

ell-logo

English Club

IMAG0120EU Kids English Club to wspaniała zabawa połączona z intensywną nauką języka angielskiego. To 3-godzinny, całoroczny blok zajęć w języku angielskim odbywający się raz w tygodniu w soboty.

W programie przewidziano:
– lekcje j. angielskiego,
– zajęcia edukacyjne w j. angielskim,
– przygotowanie do egzaminów Uniwersytetu Cambridge Young Learners,
– gry, piosenki i zabawy językowe i ruchowe także na świeżym powietrzu.

 

IMAG0149

Propozycja skierowana jest do rodziców dzieci w wieku 5-7 lat, które:
– ukończyły przedszkole EU Kids
– mieszkały zagranicą
– pochodzą z rodzin dwujęzycznych
– rozumieją i mówią w j. angielskim

Zajęcia odbywają się w przedszkolu EU Kids w Sopocie, ul. Armii Krajowej 73 raz w tygodniu od 9:00 do 12:00   w soboty (3 godziny zegarowe).  Są to 34 spotkania w ciągu roku szkolnego. Serdecznie zapraszamy!

Zapisy:
English Unlimited
Sopot, ul. Armii Krajowej 73
tel. 58 5555 700

Lato w EU Kids

 

Wakacje to długo wyczekiwany okres, w którym możemy poświęcić się swobodnemu realizowaniu naszych pasji i eksplorowaniu otoczenia w sposób, na który nie zawsze znajdujemy czas. Nie inaczej będzie tego lata w EU Kids!

Wyposażeni w stosowne oprzyrządowanie wyruszymy wspólnie w badawczą misję, która pozwoli nam poznać i zrozumieć właściwości otaczających nas zjawisk przyrodniczych i praw nimi rządzących.

 

 

Fascynujące odkrywanie tajemnic czterech żywiołów

 

W cztery kolejne tygodnie zmierzymy się z czterema żywiołami – wodą, ogniem, ziemią i wiatrem, a z każdej z tych konfrontacji wyjdziemy bogatsi o nowe doświadczenia i wiedzę.

wodaWoda – pełne zanurzenie 

Wyprawę rozpoczniemy pełnym zanurzeniem, a więc –  Woda. Poznamy magię zmieniających się stanów skupienia: poeksperymentujemy  z różnego rodzaju cieczami, poznamy zastosowanie pary wodnej oraz właściwości lodu. Przemierzymy też glob ziemski przyglądając się różnym zbiornikom wodnym – oceanom, morzom, jeziorom, rzekom. Poznamy sposób w jaki woda krąży między nimi i w jaki do nich trafia – zbadamy tajemnicę chmur, deszczu, burz i tęczy.

ziemiaZiemia – ukryte bogactwo

W kolejnym tygodniu wyjdziemy na suchy ląd i tam będziemy kontynuować naukowe przygody eksplorując samą Ziemię. Zajrzymy do jej pełnego wrzącej lawy wnętrza i poznamy potęgę drzemiącej tam siły, jak również bogactwa kryjącego się pod powierzchną ziemi – węgiel, bursztyn, diamenty… Oby nie dopadła nas gorączka złota! Spojrzymy też na naszą planetę z perspektywy kosmosu próbując wyobrazić sobie świat bez grawitacji i wreszcie przyjrzymy się jej powierzchni – zwrócimy uwagę na kruche i wrażliwe na zanieczyszczenia piękno Matki Natury, o którą nauczymy się dbać.

ogienOgień

W upalne wakacyjne dni nie trudno będzie wczuć się w atmosferę trzeciego tygodnia, w którym będziemy igrać z ogniem! Dobrze wiemy, jak potężny to żywioł, dlatego zaczniemy od uświadomienia sobie związanych z nim zagrożeń i obowiązujących zasad bezpieczeństwa. Wzorować będziemy się na strażakach, którzy o ogniu i niebezpieczeństwach z nich związanych wiedzą wszystko.

Znając zasady obcowania z ogniem będziemy mogli bliżej mu się przyjrzeć, zbadać jego właściwości i ich zastosowania. Sprawdzimy zatem, jak smacznie spożytkować wydzielanie przez ogień ciepło i jak ewoluowało wykorzystywanie światła, którego pierwszym źródłem były przecież ogniska i świeczki.

wiatrWiatr – tornado w butelce

Po gorących doznaniach tygodnia trzeciego przyda się odpoczynek przy orzeźwiającym powiewie chłodnej morskiej bryzy. Odprężająca atmosfera nie osłabi jednak naszej czujności na przyrodnicze niuanse. Poznamy więc rodzaje wiatru – od zefirku po huragany i trąby powietrzne. Dowiemy się też, jak człowiekowi udaje się czerpać z właściwości wiatru i korzystać z jego siły – od maszyn lotniczych, przez wiatraki po suszarki – nic nie umknie naszej uwadze!

 

Te i wiele innych atrakcji czeka na Twoje dziecko, jeśli weźmie udział w odkrywaniu tajemnic świata z EU Kids. Serdecznie zapraszamy!

 

 

Opinie

“Mój syn zaczął uczęszczać do przedszkola anglojęzycznego EU Kids w wieku 2,5 lat. Od początku został otoczony profesjonalną opieką Pań Przedszkolanek oraz pozostałej kadry przedszkola. Od samego początku zwracano się do niego w języku angielskim. Pragnę podkreślić, że mój syn traktował przedszkole jak “drugi dom”. (…) Panie Przedszkolanki wykazywały się bardzo dużym zaangażowaniem, pomysłowością, dbały o to, aby poprzez ciekawe zabawy dzieci jak najwięcej się nauczyły – nie tylko w zakresie języka angielskiego. Po czterech latach uczęszczania do przedszkola mój syn poznał bardzo szeroki zasób słów, dużo rozumie, potrafi także składać proste zdania w języku angielskim. Dzięki przedszkolu nabrał przede wszystkim odwagi i chęci do posługiwania się językiem obcym”

 Mama Stasia

“Przedszkole działa bez zarzutu – dzieci mają opiekę logopedy, jest rytmika dwa razy w tygodniu, są organizowane przedstawienia teatralne, wyjścia np. do komendy policji, spotkania z osobami z różnych zawodów. Dzieci mają ciągły kontakt z językiem angielskim, a zajęcia z tego języka są prowadzone w sposób bardzo profesjonalny i odpowiedni do możliwości i wieku dzieci. Potwierdzeniem powyższego opisu jest codziennie uśmiechnięta buzia mojego dziecka, kiedy rano wstaje i nie może się doczekać pójścia do przedszkola, a kiedy go odbieram to nie chce wyjść do domu. Przedszkole jest utrzymywane na bardzo wysokim poziomie i oby tak dalej. Moją córkę też chcę tam zapisać.”

 Mama Kacpra

 

“Nasz synek Jacek codziennie idzie do przedszkola EU w Sopocie z radością i to jest najlepsza rekomendacja dla tej placówki. To co widzimy my, rodzice to Panie, które w przemyślany sposób zajmują się przedszkolakami. Dzieci są bezpieczne, każdego dnia uczą się nowych lub utrwalają dopiero co nabyte umiejętności. Podejście do przedszkolaków jest zindywidualizowane. Dzieci, w spokojnej i radosnej atmosferze uczą się poprzez zabawę, w tym języka angielskiego – ze świetnym rezultatem. Naszą uwagę zwróciła swoboda twórcza zapewniana dzieciom. Dzieci lubią się nawzajem i szanują. W zabawach obowiązuje współpraca, a nie rywalizacja. Spacery i zabawy na powietrzu odbywają się niemal każdego dnia, z wyjątkiem skrajnych warunków pogodowych. Jesteśmy także zadowoleni, że Jacek nie przeziębia się po pobycie w przedszkolu. Podwieczorek to wartościowa zupa warzywna . Przedszkole zapewnia dzieciom stały dostęp do owoców i napojów.”

                                                                                                                        Rodzice Jacka

 

 

“Jestem mamą 5- letniej Amelii, która od 2010 r. uczęszcza do przedszkola EU Kids w Sopocie. Gdy szukałam przedszkola dla mojej córki kierowałam się oczywiście ofertą przedszkola, wyspecjalizowaną kadrą, wyglądem, wyposażeniem oraz bezpieczeństwem przedszkola – wszystko to gwarantuje przedszkole EU Kids! Przed przyjęciem mojej córki do w/w przedszkola – nie miała ona styczności z językiem angielskim. Obecnie (pomimo dużej absencji) posiada bardzo duży zasób słówek, śpiewa piosenki w języku angielskim i rozumie większość poleceń „przedszkolanek”. Dzięki prowadzeniu zajęć w języku angielskim przez cały dzień, moja córka w sposób naturalny przyswaja sobie słówka, zwroty itp. Obydwie z córcią jesteśmy bardzo zadowolone z „naszego przedszkolka”. Myślę, że najlepszym świadectwem tego, że moja córka uwielbia w nim przebywać, jest codzienny problem zabrania jej z przedszkola do domu. Panie zapewniają dzieciom bardzo dużo zajęć edukacyjnych, gier, zabaw, spacerów, co dla mnie osobiście jest niezmiernie ważne. Z całą odpowiedzialnością mogę polecić gorąco Przedszkole EU Kids wszystkim innym rodzicom.”

                                                                                                           Mama Amelii

 

“Warunki  do edukacji i zabaw maluchów są bardzo dobre. Przedszkole jest zawsze zadbane, estetyczne. Plusem jest duży ogród z prywatnym placem zabaw. Personel przedszkola jest profesjonalny i odpowiedzialny. Tworzy przyjemną atmosferę, dzięki której maluchy dobrze się czują. Atrakcją dla dzieci są wizyty w przedszkolu grup teatralnych i muzycznych.”

                                                                                                                      Mama Oli

 

“Z największą przyjemnością rekomenduję przedszkole EU Kids w Sopocie. Moja sześcioletnia córka Natalia uczęszcza do przedszkola od września 2009, była pierwszym dzieckiem zapisanym do EU Kids. Natalia bardzo lubi swoje przedszkole, zawsze są kłopoty przy wychodzeniu z przedszkola, ponieważ Natalia nie chce iść do domu. Jestem bardzo zadowolona zarówno z opieki nad Natalią ( jedzenie, zabawa, spacery), jak i z edukacji w przedszkolu. Dzieci mają codziennie zajęcia w języku angielskim, systematycznie i zgodnie z planem jest przerabiany podręcznik. Planowałam posłać moją córkę do szkoły od września 2010, ale zdecydowałam się pozostawić ją w EU Kids jeszcze przez rok, a od września 2011 mój trzyletni synek Piotr rozpocznie swoją przygodę z przedszkolem EU Kids.”

                                                                                                           Mama Natalii i Piotra

 

“Nasza córka rozpoczęła w wieku dwóch i pół lat edukację początkową w przedszkolu EU Kids . W momencie rozpoczęcia uczęszczania córka miała podstawową znajomość języka angielskiego. Już od samego początku nauczyciele zwracali się do dzieci w języku angielskim. Zajęcia odbywają się na zasadzie gier i zabaw a grupa ‘starszaków’ realizuje też autorski program przedszkolny. Przedszkole oferuje bardzo dobrą opiekę nauczycielską, bardzo dobry poziom nauczania języka angielskiego oraz domową atmosferę co jest możliwe dzięki ograniczonej liczbie miejsc. Nasza córka już teraz potrafi zrozumieć nie tylko podstawowe, ale też bardziej złożone polecenia, jak również czynnie uczestniczy w przedstawieniach oraz grach zespołowych prowadzonych w języku angielskim. Musimy przyznać że długo poszukiwaliśmy dobrego przedszkola z wykładowym językiem angielskim w Trójmieście i dopiero EU Kids spełniło nasze oczekiwania.”

                                                                                                           Rodzice Ani

Olimpijski ogień

Ruch w życiu dziecka jest bardzo ważny, podobnie jak zaszczepienie w nim zamiłowania do sportu. Z tego względu przygotowaliśmy olimpijski scenariusz urodzin na medal! Nawet dzieci, które na co dzień nie mają dużo ruchu poradzą sobie z konkurencjami, które na nich czekają.

 Imprezę rozpocznie wprowadzenie drużyny na salę przez olimpijczyka. Na wyświetlanej prezentacji przedstawieni zostaną najsławniejsi olimpijczycy oraz idea igrzysk. Dzieci otrzymują kartę olimpijczyka, na której zbierać będą kolejne zdolności. Wspólnie z prowadzącym tworzymy flagę drużyny nadając jej imię i herb.

 Sportowców czekają próby sprawnościowe indywidualne i grupowe – rzuty do celu, zabawy kopne, tory przeszkód, wyścigi rzędów. Aby zachować równowagę między ćwiczeniami ciała, a ćwiczeniami umysłu olimpijczyków czekają zagadki logiczne związane z tematem zabawy. Bardzo ważnym elementem zabawy jest podtrzymywanie i przenoszenie symbolicznego ognia olimpijskiego na kolejne stanowiska.

 Po ostatniej konkurencji udajemy się na olimpijską fetę, gdzie ogłaszane są wyniki zmagań olimpijskich oraz wyłaniani są zwycięzcy. Tym samym wydawany jest uroczysty komunikat nadania Olimpiadzie imienia solenizanta i wyróżnienie go wieńcem i prezentami. Wspólne śpiewanie sto lat i zajadanie tortu kończy olimpiadę, lecz nie zrywa z tematem dalszej zabawy.

Rzucamy się w wir tanecznych pląsów i zabaw przy muzyce. Gdy już nogi odmawiają nam posłuszeństwa siadamy przy stolikach, aby stworzyć pamiątkowy medal, na który zasługuje każdy z uczestników zabawy!

Kosmiczna zabawa

Ci, którzy mówili, że już niedługo podróże w kosmos będą możliwe mieli rację! Wiadomo jednak, że nie każdy może zostać astronautą. W tym celu przygotowaliśmy szereg testów i prób dla małych ochotników kosmicznych odysei. Zanim wsiądziemy na pokład rakiety, dowiemy się jakie i w jakiej kolejności planety będziemy odwiedzać. Każdy stworzy własną mapę przestrzeni kosmicznej i niezbędny do przebywania poza statkiem kosmicznym hełm astronauty.

 Okazuje się, że Ziemi zagraża śmiertelne niebezpieczeństwo i tylko my, świeżo wyszkoleni astronauci możemy uratować świat od zagłady. Nie ma na co czekać! Na każdej odwiedzanej planecie czeka do wykonania zadanie, którym musimy stawić czoła! Będziemy więc strącać asteroidy, czytać z gwiazd, łapać gwiezdny pył, naprawiać usterki w naszym statku kosmicznym, prostować pierścienie Saturna.

 Na chwilę obecną sytuacja jest opanowana, możemy przystąpić do zasłużonego posiłku. Zgodnie z tradycją astronautów, zebrany gwiezdny pył posłuży do obsypania solenizanta, który właśnie przejął dowodzenie na statku! Takie wydarzenie należy uczcić  smakowitym kąskiem – przylatuje tort.

Łamiąc prawa grawitacji podskakujemy wyżej niż dotychczas przy brykaniu na MiniDisco nie z tej ziemi.

 Mało kto uwierzy dzieciom, że właśnie wróciły z kosmicznej wyprawy. Na dowód zdobytej wiedzy i doświadczenia kosmonauci przystępują do konstruowania własnej rakiety, którą zabiorą ze sobą do domów.

 

Świat DISNEY’A

Wiele dzieci pragnie przenieść się do świata swoich ulubionych bajek. Podczas tej imprezy będzie to możliwe. Zaraz po wejściu do sali młodzi imprezowicze poczują się jak po drugiej stronie szklanego ekranu. Wszędzie widoczne są bajkowe motywy. Zanim przystąpimy do wspólnych zabaw dzieci będą miały możliwość wykazania się w teście znajomości bajkowych postaci oraz przedstawią nam swoich ulubionych bohaterów. To wszystko po to aby stworzyć maskę upodabniającą właściciela do wybranego disney’owskiego charakteru (możliwa jest zamiana tego punktu imprezy na malowanie twarzy w zależności od preferencji).

 Jako zgrany bajkowy zespół wyruszamy w podróż, której celem jest zebranie wszystkich klatek z filmu na swojej własnej taśmie filmowej. Odwiedzimy Pokahontas w jej wiosce, sprawdzimy jak długi nos ma Pinokio i jak uniknąć jego losu, dowiemy się gdzie podziały się łatki 101 dalmatyńczyków, odbędziemy trening pod okiem Robin Hooda, wraz z Alladynem przelecimy się dywanem oraz odbędziemy starcie ze złym Skazą.

 Każda bajka kończy się dobrze i wybuchowo! Nie może więc zabraknąć fajerwerków (zimnych ogni) w kulminacyjnym momencie imprezy – przy wniesieniu tortu! Z pełnymi brzuchami ruszamy na parkiet, gdzie możliwe będzie zdobycie ekstra punktów za każdym razem gdy przy wspólnych tańcach poda się prawidłowo tytuł aktualnie rozbrzmiewającego bajkowego utworu.

 Na uspokojenie oddechu dzieci siadają przy stolikach i lepią Oscara, na którego każde z nich bezapelacyjnie zasłużyło po zmaganiach w stylu bajkowych scenariuszy.

 

Bal księżniczek

Impreza urodzinowa skierowana do dziewczynek, które zawsze marzyły o tym, by udać się na prawdziwy bal księżniczek. Od samego początku wprowadzona zostaje bardzo uroczysta atmosfera ze szczególnym uwzględnieniem dobrych manier, które księżniczki zobligowane są stosować na co dzień w pałacu. Zapraszamy do stołu i zapoznajemy dziewczynki z podstawowymi zasadami savoir vivre.

 Gdy młode damy nabrały już odpowiedniego nastawienia prowadzimy dziewczynki do królewskiej garderoby, gdzie mogą wybrać sobie balową kreację. Brakuje już tylko korony na każdej z nich. Wspólnie przystępujemy do tworzenia własnych tiar z miejscami na klejnoty, które uczestniczki będą zdobywać podczas trwania zabaw.

Wystrojone damy zostają wystawione na próby znane z bajek takie jak: poszukiwanie pantofelka, wyczuwanie ziarnka grochu, oddzielenie fasoli od grochu, nauka kroczenia wyprostowaną z woreczkiem/książką na głowie, zjedzenie (nie)zatrutego jabłka i inne.

Skompletowanie klejnotów zdobytych w zabawach oznacza możliwość rozpoczęcia pałacowej biesiady przy królewskim stole. Wnoszony jest tort, dziewczynki częstowane są szampanem, następuje koronacja Królowej bali – solenizantki. Żeby zachować nienaganną figurę księżniczki po takiej uczcie czas na ćwiczenia przy muzyce. Zabawy w rytm utworów z bajek z wykorzystaniem balonów, tronu, koron czy pucharów wprowadzają dziewczynki w szampański nastrój.

 Po wspólnych tańcach uczestniczki mają jeszcze trochę czasu na stworzenie własnej biżuterii. Zasiadamy przy jubilerskim stanowisku, gdzie młodsze damy wykorzystają w tym celu makaron, starsze natomiast nauczą się korzystać z prawdziwych koralików.

 

Urodziny na pirackim statku

Dzieci witane są już od progu przez prawdziwego pirata, który zaprasza je na swój okręt (udekorowany stół z rozłożonym żaglem). Uczestnicy zabawy zostają wprowadzeni w piracki świat przez prezentację wyświetlaną na ekranie projekcyjnym, zapoznają się z odpowiednim nazewnictwem, prowadzący tłuamaczy i opowiada o życiu korsarzy.

 Gdy majtkowie dysponują już odpowiednią wiedzą odbywa się pasowanie na pirata i rytuał przejścia: stworzenie pirackiego nakrycia głowy (lub wybranie istniejącego dla dzieci młodszych) oraz próba odwagi (test smaków), złożenie rymowanej przysięgi. Załoga jest już gotowa, wyruszamy więc w rejs na poszukiwanie skarbów (czekoladowych monet, które otrzymuje każde dziecko po wykonaniu zadania – każde z dzieci dysponuje sakiewką, do której zbiera łup). Podczas rejsu dzieci czekają na zadania do wykonania takie jak: łowienie ryb, spacer po wyspach, abordaż statku, próba siły przy wciąganiu żagla na maszt oraz walka z krokodylem, z którym zmagał się również Piotruś Pan!

 Czas uczcić zdobycie wszystkich monet! Zapraszamy dzieci do stołu, gdzie podczasza jadania smakołyków przedstawiamy dzieciom kolejne czekające je zadanie: stworzenie własnego okrętu pirackiego!

 Następnie starsze dzieci przystępują do tworzenia papierowych statków, młodsze tworzą statki z istniejących komponentów. Gdy wszystkie okręty są już gotowe organizujemy regaty, w których dzieci niezależnie od zajętych miejsc nagradzane są upominkami. Nareszcie nadszedł czas na przekazanie kierownictwa na statku. Następuje uroczyste wniesienie tortu i mianowanie solenizanta nowym kapitanem okrętu. Załoga śpiewa sto lat dla swojego nowego przywódcy, który przystępuje do otwierania prezentów.

 Szaleństwa ciąg dalszy – rozbrzmiewa muzyka, do której wszyscy tańczą wraz z animatorem prezentującym prostą, skoczną choreografią (MiniDisco).

Impreza chyli się ku końcowi, ale mamy jeszcze czas, by nagrodzić każdego z uczestników zabawy balonowym mieczem – modelowanie z balonów.

 

 

Imprezy urodzinowe

balony

Wybierz motyw przewodni imprezy i zorganizuj niezapomniane urodziny swojego dziecka !Wybierz motyw przewodni imprezy i zorganizuj niezapomniane urodziny swojego dziecka !Wybierz motyw przewodni imprezy i zorganizuj niezapomniane urodziny swojego dziecka !Wybierz motyw przewodni imprezy i zorganizuj niezapomniane urodziny swojego dziecka !

 

post sponsorowany

Opieka nad dziećmi w języku polskim i angielskim w godzinach wieczornych i nocnych oraz w weekendy w EU Kids!

Chcesz wyjść do kina, teatru, na imprezę? Nie masz z kim zostawić swojego dziecka?

Przyprowadź je do nas! Gwarantujemy moc atrakcji oraz troskliwą opiekę przez cały dzień i noc!

Od teraz Przedszkole Anglojęzyczne EU Kids jest także całodobowe!
Szczegółowe informacje w biurze przedszkola oraz pod numerem telefonu 58 5555 700. Zapraszamy!

 

Projekt UE

UDA – POKL.09.01.01-22-124/12-00                    

„Welcome to EU KIDS”

DCS45Pod koniec czerwca 2013 rozpoczęto realizację nowego projektu „Welcome to EU KIDS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nadrzędnym celem jest  zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w województwie pomorskim. W ramach projektu zostało utworzonych 18 dodatkowych miejsc dla dzieci w wieku przedszkolnym ( 3-5 lat ) w odpowiednio wyposażonym pod kątem edukajnym i rekreacyjnym punkcie zlokalizowanym na ulicy Krasickiego 10/1 w Sopocie. Projekt obejmuje standardowe zajęcia dydaktyczne i ruchowe z przedszkolakami oraz zajęcia dodatkowe: z rytmiki, logopedii, tańca i gimnastyki. W przedszkolu realizowany jest autorski program prowadzony w języku angielskim wykorzystujący naturalne zdolności małego dziecka do uczenia się języków. Dzieci bawią się i uczą również m.in. podczas zajęć plastycznych, odgrywania teatrzyków z postaciami Walta Disney’a, zajęć motorycznych.  Kompleksowy program ma na celu wsparcie właściwego rozwoju  senso – motorycznego dziecka. Dodatkowo w projekcie został uwzględniony dyżur i spotkania z psychologiem, który pozostaje do dyspozycji rodziców w ramach poradnictwa.

 POZOSTAŁY WOLNE MIEJSCA, ZAPRASZAMY !

 

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące  projektu otrzymają Państwo w  biurze przedszkola na ulicy Armii Krajowej 73 w Sopocie, a także drogą telefoniczną  

(58)  555 57 00   oraz drogą e-mail: info@eu.com.pl

 

Zapytanie ofertowe:

Nauczyciel do przedszkola

Protokół wyboru

Protokół wyboru 2

 

projektEFS

Cookies

Aby zapewnić Ci najwyższą jakość usług sprawdzamy za pomocą plików Cookies w jaki sposób korzystasz ze stron internetowych w naszym serwisie. Jeżeli się na to zgodzisz, zachowamy na Twoim komputerze ten plik, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o klikaniu z Twojego komputera. Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Poniżej możesz przeczytać, jak wyłączyć pliki cookie w twojej przeglądarce.

W przeglądarce Mozilla Firefox

W menu “Narzędzia” wybierz “Opcje” i w nich zakładkę “Prywatność”.

W przeglądarce Microsoft Internet Explorer

W menu “Narzędzia” wybierz “Opcje internetowe” i w nich zakładkę “Prywatność”.

W przeglądarce Google Chrome

W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreseczkami w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz “Narzędzia” a potem “Wyczyść dane przeglądania…”

W przeglądarce Opera

Przyciskiem “Opera” w lewym górnym rogu otwórz menu i wybierz w nim “Ustawienia” i dalej “Wyczyść historię przeglądania…”

W przeglądarce Apple Safari

W menu “Safari” wybierz “Preferencje” i w nich zakładkę “Prywatność”.

Strona główna

.

Kontakt

sopot armii krajowej

CO NAS WYRÓŻNIA?

  • – całodzienny program w j.angielskim
  • – bogate i różnorodne zajęcia edukacyjne
  • – indywidualne podejście do każdego dziecka
  • – mała liczba dzieci w grupie
  • – znakomita i doświadczona kadra
  • – własny duży ogród i plac zabaw
  • – rodzinna atmosfera

Rozwijamy talenty i kreatywność dzieci

Serdecznie zapraszamy

Przedszkole czynne całe lato. Oferujemy także opiekę jednodniową lub tygodniową dla dzieci spoza przedszkola.

Formularz kontaktowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)oraz Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ):

Informacje dotyczące polityki prywatności

* Pola wymagane

TRWAJĄ ZAPISY NA NOWY ROK SZKOLNY 2018

Adres siedziby:
ul. Armii Krajowej 73
81-844 Sopot
tel. 728 411 054

przedszkole (zamień na @) eu.com.pl

Zapraszamy rodziców z dziećmi na bezpłatne zajęcia adaptacyjne.

Prosimy o wcześniejsze telefoniczne potwierdzenie obecności
(tel. 728 411 054)

 

 

Galeria

Budynek i ogród:

Prace przedszkolaków:

.

 

Kronika

 
 

Program

Realizując profil przedszkola anglojęzycznego, zakładamy posługiwanie się językiem obcym podczas zajęć, gier i zabaw przez cały dzień.
Program przedszkola EU Kids opiera się na następujących założeniach i koncepcjach:

ISTOTNE OSOBY

Dobrą jakość opieki przedszkolnej można w dużym stopniu zaobserwować w sposobie reagowania nauczycieli na sygnały wysyłane przez dziecko oraz wrażliwości na jego potrzeby. Dlatego w przedszkolu EU KIDS zaadaptujemy system „istotnych osób” (ang. key person), bazujący na założeniach teorii przywiązania Johna Bowlbyego. Wspomniana „istotna osoba” alokowana każdemu dziecku, będzie odpowiedzialna za wymianę informacji z opiekunami dziecka, za zbudowanie bliskiej i trwałej relacji z danym dzieckiem, pomoc w procesie adaptacji przedszkolnej, prowadzenie dokumentacji oraz przeprowadzanie systematycznych obserwacji dziecka. System „istotnych osób” ma zatem na celu zbudowanie zindywidualizowanej relacji z dzieckiem, dbającej o jego dobrostan oraz umożliwiającej odpowiednio planować pracę opiekuńczo-edukacyjną. Natomiast rolę „istotnej osoby” można porównać do mostu, ułatwiającego dziecku bezpieczne i pełne pozytywnych doświadczeń przemieszczanie się między środowiskiem rodzinnym i przedszkolnym.

20130627_120920SAMODZIELNOŚĆ i AUTONOMIA

Gdy dziecko idzie do szkoły, jego nauczyciele oceniają je pod kątem posiadanych umiejętności (uczeń umie, potrafi itp.) oraz nastawienia do uczenia się. Kluczowym sposobem nabywania umiejętności jest samodzielne działanie, praktyczne zajęcia umożliwiające dziecku eksplorację swego środowiska. To samodzielne działanie przyczynia się do rozwinięcia kompetencji, zarówno fizycznej jak i poznawczej. Z kolei nabyte kompetencje rozbudowują poczucie wartości oraz pewności siebie, umacniają istotne z psychologicznego punktu widzenia poczucie sprawstwa, które jest naturalnym motywatorem do podejmowania kolejnych wyzwań. 

Nauczyciele EU KIDS stwarzają różnorodną ofertę edukacyjną opartą na pracy indywidualnej bądź w małych grupach, odpowiadając na potrzeby rozwojowe oraz poznawcze zainteresowania swych wychowanków. Korzystając z teorii Lwa Wygotskiego dotyczącej sfery najbliższego rozwoju, zachęcamy dzieci do aktywnego badania świata stwarzając stymulujące sytuacje edukacyjne, eksperymenty i doświadczenia. Dzięki temu mają one możliwość rozwijania samodzielności w uczeniu się (ang. Independent learner). p1040558W ten sposób wspomagamy rozwijanie autonomii w procesie uczenia się, która jest warunkiem koniecznym dla odnoszenia sukcesów szkolnych oraz uczenia się przez całe życie (ang. life-long learning).

GOTOWOŚĆ SZKOLNA

Planując naszą pracę w zgodzie z nową podstawa programową wychowania przedszkolnego obowiązującą od 1.09.2009 roku wykorzystujemy elementy MetodyDobregoStartu Marty Bogdanowicz. Metoda ta ma na celu ćwiczenie sprawności manualnych, przygotowanie ręki dziecka poprzez kreślenie wzorów litero-podobnych, rozwijanie koordynacji oko-ręka, a także koordynacji ruchowo-wzrokowej. Wyżej wspomniane ćwiczenia wszechstronnie przygotowują dzieci do podjęcia nauki szkolnej.

 ROZWÓJ PSYCHORUCHOWY

Dbając nie tylko o rozwój poznawczy dzieci, ale również fizyczny, wykorzystujemy metodę ruchu rozwijającego opracowaną przez Weronikę Sherborne. Polega ona na wspomaganiu rozwoju psychoruchowego poprzez zabawy ruchowe w grupie rówieśniczej, kształtując świadomość własnego ciała, przestrzeni oraz pozostałych członków grupy, z którymi dziecko nawiązuje bliski kontakt. Pomaga to dziecku nabywać umiejętności istotne w codziennym funkcjonowaniu w grupie przedszkolnej, jednocześnie wzbogacając społeczne doświadczenia dziecka.

IMPREZY Oczerwiec_2012_06newKOLICZNOŚCIOWE

W ramach bliskiej współpracy z rodzinami dzieci, staramy się reagować na ich potrzeby i organizujemy imprezy okolicznościowe, celebrujące ważne wydarzenia w życiu naszych przedszkolaków (urodziny, dzień mamy i taty itp.).

Zapraszamy również rodziców z zewnątrz do korzystania z naszych świetnych warunków lokalowych w celu organizacji różnorodnych imprez dla dzieci.

 

 

 Przykładowy plan dnia:

7:30 – 9:30 Schodzenie się dzieci i rozmowy z rodzicami.
Zabawy dowolne / praca indywidualna

9:30 – 10:00 Przygotowanie się do śniadania.
Śniadanie.

10:00 – 10:30 Powitanie całej grupy oraz rozpoczęcie zajęć dydaktycznych w języku angielskim.

10:30 – 11:00 Zajęcia dydaktyczne z grupą 5-latków / zabawy dowolne.

11:00 – 12:30 Przygotowanie do wyjścia na dwór i zabawy w ogrodzie.

12:30 – 13:00 Obiad oraz mycie zębów.

13:00 – 13:30 Możliwość poobiedniego odpoczynku.

13:30 – 14:30 Zabawy w ogrodzie / zabawy dowolne w sali,
Możliwość pracy indywidualnej.

14:30 – 15:00 Podwieczorek.

15:00 – 17:30 Zabawy dowolne, wspólne sprzątanie zabawek.
Rozchodzenie się dzieci do domów, rozmowy z rodzicami.

 

 

 

Oferta

IMAG0120

Całodzienny program w j. angielskim

Przedszkole oferuje bogaty i różnorodny program zajęć edukacyjnych, które prowadzone są w języku angielskim. Nasza metoda nauki języka to „całkowite zanurzenie” czyli codzienny ,naturalny kontakt poprzez zabawę i komunikację z nauczycielami .Uczymy dzieci języka angielskiego w ten sam sposób , w jaki nabywają one umiejętności porozumiewania się w języku ojczystym.

Nauczanie zintegrowane

Program zajęć edukacyjnych oparty jest o bloki tematyczne. W każdym tygodniu obowiązuje określony temat w ramach którego przedszkolaki rozwijają swoje umiejętności w różnych obszarach. Dzieci najlepiej uczą się tego czego doświadczają wszystkimi zmysłami ,poprzez patrzenie, słuchanie ,węch i dotyk poznają otaczający je świat. Odkrywamy tajniki nauki przez eksperymenty, odpowiadamy na trudne pytania i zachęcamy do poszukiwania rozwiązań. Stawiamy na rozwój twórczy i wyobraźnię dziecka.

Edukacja przez zabawę

20140122_160722

  • edukacja lingwistyczna – nauczyciele rozmawiają z dziećmi wyłącznie w j. angielskim, a ponadto codziennie odbywają się lekcje języka angielskiego w grupach wiekowych. Rodzice otrzymują cotygodniowe raporty z przerabianego materiału.
  • edukacja matematyczna – nauka cyfr, działania na bryłach i figurach geometrycznych , rozwijanie wyobraźni przestrzennej i logicznego myślenia
  • edukacja humanistyczna – poznawanie alfabetu, elementy historii ,  czytanie bajek
  • edukacja  muzyczna – rytmika, nauka piosenek i poznawanie świata muzyki klasycznej
  • edukacja  artystyczna – warsztaty i projekty plastyczne. Na tych  zajęciach dzieci nie tylko rysują, ale przesypują mieszają i przelewają etc.dzięki czemu powstają niezwykle twórcze prace małych artystów.
  • edukacja przyrodniczo-ekologiczna – bliskie otoczenie lasu i morza sprawia ,że dzieci poznają otaczające je środowisko przez bezpośredni kontakt z przyrodą, spacery i wycieczki
  • edukacja sportowa – gimnastyka ogólnorozwojowa z elementami korekcyjnymi, gry i zabawy ruchowe, zajęcia plenerowe
  • edukacja społeczna – zabawy kształtujące inteligencję emocjonalną, umiejętność pracy w grupie, samodzielność
  • edukacja zdrowotna –  liczne pogadanki ze specjalistami służby zdrowia
  • przygotowanie do szkoły – realizujemy podstawę programową zatwierdzoną przez MEN

 Wycieczki, uroczystości, święta

Przedszkole organizuje wycieczki, wizyty teatrzyków, koncerty, spotkania z przedstawicielami różnych zawodów, wizyty w ciekawych miejscach , uroczystości związane z obchodami świąt polskich i brytyjskich .

Wszystkie wydarzenia uwieczniamy w naszej galerii i kronice przedszkolnej oraz specjalnie utworzonym koncie e-mail

 Zapewniamy:

– wychowawców biegle posługujących się
językiem angielskim

– zajęcia muzyczne

– zajęcia gimnastyki korekcyjnej

– przestrzenne sale

– ogród z placem do zabaw

– rodzinną atmosferę

Organizujemy na życzenie rodziców :

– zajęcia języka francuskiego i niemieckiego

– zajęcia tańca towarzyskiego

– zajęcia logopedyczne

– zajęcia psychologiczne

Na zajęcia zapraszamy dzieci z całego Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia i okolice).


Portrait of boy


Zobacz również
English Club
(więcej)


angielski-dla-dzieci-od-4-do-10-lat_foto_s


Zobacz również
a
ngielski dla dzieci 3 – 6 lat (więcej)


imprezy_small


Zobacz również
imprezy urodzinowe dla Twojego dziecka
(więcej)

Kadra

Angelika Kozłowska

 

“Mając wspaniałe doświadczenie w pracy z dziećmi w szkole, chciałam pogłębić swoją wiedzę i poszerzyć kwalifikacje do nauczania dzieci w wieku przedszkolnym. Odkryłam, że praca z nimi jest niezwykle inspirująca. Lubię sama przygotowywać pomoce dydaktyczne, aby dzieci mogły rozwijać swoją spostrzegawczość, język i wyobraźnię. Bezcenne są chwile, kiedy mogę cieszyć się ich sukcesami. To doświadczenie pozwoliło mi zrozumieć  jak przyjemne może być  nauczanie.”

 

 

Kwalifikacje

  • Pomorska Wyższa Szkoła Humanistyczna, Wydział Filologiczny, Filologia Angielska, tytuł licencjata
  • Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczny, Filologia Angielska, tytuł magistra
  • Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna, Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, studia podyplomowe
  • Kurs pedagogiczno – metodyczny w zakresie języka angielskiego

 

Ewel2014-06-21_13-34-30ina Korońska

“Nauczanie dzieci języka angielskiego sprawia mi ogromną radość i satysfakcję. Podziwiam entuzjazm, który towarzyszy dzieciom w poznawaniu świata, jak również  ich ciekawość i chęć zdobywania wciąż nowych doświadczeń. Moje zajęcia są planowane i organizowane w taki sposób, aby były dla małych uczniów przyjemnością,  rozwijały ich umiejętności  z uwzględnieniem indywidualnych cech i możliwości każdego dziecka.”

 

 

 

 

Kwalifikacje:

– Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczno – Historyczny, Filologia Angielska, tytuł magistra

– Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna, studia podyplomowe, Wychowanie Przedszkolne

– kurs dla tłumaczy, English Unlimited


20160907_124759

Paula Zaruska

“Dla dzieci najważniejsza jest zabawa, dlatego pracując z nimi dopasowuje metody tak, by uczyć   bawiąc się. Staram się wspierać ich rozwój, jak i indywidualność uwzględniając te aspekty podczas planowania aktywności oraz w codziennych kontaktach z dziećmi. Jako nauczyciel czuję obowiązek przygotowania dzieci do podboju Świata i uświadomieniu ich o wielości kultur w czym pomaga nauka i znajomość języka angielskiego.”

 
 

 

 

Kwalifikacje:

  • Gdański Uniwersytet Medyczny, Wydział Nauk o Zdrowiu, Położnictwo, tytuł licencjata
  • Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, pedagogika ze specjalnością Wczesna Edukacja z Językiem Angielskim

Marta Rusinek

“Praca z dziećmi dostarcza mi dużo satysfakcji, gdyż mogę w niej obserwować stały rozwój osobowy, poznawczy i językowy podopiecznych. Pracując w grupie staram się wykorzystywać indywidualne predyspozycje i talenty dzieci dla ich rozwoju oraz przezwyciężać ich słabości. Poznają one otaczający świat korzystając ze wszystkich swoich zmysłów. Dlatego korzystam z materiałów dydaktycznych w taki sposób, aby wspomagały one uczenie się polisensoryczne.”

 

 

 

 

Kwalifikacje:

  • Uniwersytet Gdański, Pedagogika, Wczesna edukacja z językiem angielskim, tytuł licencjata;
  • Kolegium Jagiellońskie, Toruńska Szkoła Wyższa, Pedagogika, Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, tytuł magistra.

 

O nas

przedszkole

W przedszkolu EU Kids pragniemy przygotować dzieci do odnoszenia sukcesów i radzenia sobie z trudnościami. Chcemy w każdym dziecku rozbudzić ciekawość świata i ludzi, spostrzegawczość i wrażliwość. Pragniemy wychować dziecko z bogatą wyobraźnią twórczą, otwarte na pomysły i inspiracje, zdolne do spontanicznej ekspresji własnych uczuć i myśli, gotowe do poszukiwań nowych, lepszych i oryginalnych rozwiązań.

W ciągu ponad 26 lat swojej działalności szkoła języków obcych English Unlimited wykształciła tysiące dzieci, młodzieży oraz dorosłych. We wrześniu 2009 r. poszerzyliśmy naszą działalność oświatową o najmłodszych, a mianowicie dzieci w wieku przedszkolnym. I tak powstało przedszkole językowe, do którego zapraszamy dzieci z całego Trójmiasta (Gdynia, Sopot, Gdańsk i okolice). Nasze przedszkole anglojęzyczne wykorzystuje bogate doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych, jak również wypracowane przez wiele lat działalności efektywne metody nauczania języków obcych. przedszkole2

Dzieci uczestniczące na zajęcia mówią w obcym języku od początku, poznając go w sposób naturalny poprzez gry, zabawy, piosenki i rozmowy z nauczycielem. Oferujemy całodzienny program edukacyjny prowadzony w języku angielskim. Oprócz nauczania języka, zadaniem naszej placówki jest przygotowanie dzieci do uczestnictwa w następnych etapach kształcenia oraz pokazanie im piękna, różnorodności i wielokulturowości świata.

Chcemy być wzorem nowoczesnego i otwartego na świat przedszkola. Gdynia, Gdańsk czy Sopot to nowoczesne miasta zamieszkałe przez świadomych rodziców oczekujących gruntownego wykształcenia swoich dzieci. Nasi mali poligloci i nieustraszeni odkrywcy poznają różne kraje, panujące tam tradycje, zwyczaje, muzykę, tańce, sztukę i dziecięce zabawy swoich rówieśników. Rozwijamy talenty małych artystów i malarzy, inspirujemy ich kreatywność, odkrywamy wraz z nimi zaczarowaną krainę bajek i dziecięcej wyobraźni, kształtujemy pozytywny stosunek do zdobywanej wiedzy.

ell-logo